loading...
موبایل های هوشمند
Phonefa

با سلام و خوش آمد گویی امیدوارم از مطالب سایت استفاده کافی را برده و نظرات خود را ثبت کرده باشین


آخرین ارسال های انجمن
مهدی.میلاد بازدید : 56 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)
تیم کوک مدیرعامل اپل
تیم کوک مدیرعامل اپل

بنا به اخبار تایید نشده، شرکت اپل سرگرم تهیه سه مدل تازه از گوشی‌های تلفن همراه خود می‌باشد که قرار است دو مورد از آنها تا ژوئن (خرداد - تیر) آینده روانه بازار شوند. جالب اینکه این خبر نخستین بار در روزنامه‌ی کامرشال تایمز (Commercial Times) تایوان بیان شد؛ پس از آن روزنامه‌ی چاینا تایمز (China Times) آن را دوباره منتشر کرد و بعد ترجمه‌ی همین خبر در برایت‌وایر (BrightWire) باز گردید. گرچه سال گذشته شایعات زیادی از منابع آسیایی منتشر شد و بعداً صحت آنها تایید شد، باز هم نمی‌توان این خبر را قطعی فرض نمود.

مهدی.میلاد بازدید : 31 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

 

اخباری که امروز صبح از آسیا به گوش می رسند، چندان برای اپل خوشایند و مثبت نیستند. یک منبع نزدیک به وال استریت ژورنال می گوید که اپل از تامین کنندگان قطعات آیفون 5 درخواست کاهش تحویل کالا را کرده است. گفته می شود دلیل این امر پیش بینی های مبنی بر فروش ضعیف این اسمارت فون در بازار ۲۰۱۳ است. بنا بر این شایعات، شرکت ژاپنی Nikkei، یکی از تامین کنندگان ال سی دی های اپل می گوید که آنها خروجی شان را به درخواست اپل، تقریبا به نصف رسانده اند.

news wire هم می گوید که سفارش نخستین اپل برای فصل قبل ۶۵ میلیون واحد بوده است که یک باره به میزان زیادی کاهش یافته است. برخی منابع به نقل از Japan Display خبر از کاهش موقتی ۷۰ تا ۸۰ درصدی قطعات تولیدی این کارخانه برای اپل می دهند. همچنین تولیدات شارپ نسبت به بازه زمانی اکتبر-دسامبر ۲۰۱۲ با کاهشی ۴۰ درصدی روبرو شده است.

وال استریت ژورنال و Nikkei، هر دو دلیل این امر را حرکت عقلانی اپل در پاسخ به اقبال و تقاضای کمتر از حد انتظار بازار در فصل اول ۲۰۱۳ می دانند.

این اخبار مطمئنا به مذاق سازندگان قطعات آیفون خوش نخواهد آمد. زیرا آنها از زمانی که خط تولیدشان را برای محصولات اپل تغییر داده و اختصاصی کرده اند، قبول سفارش از دیگر مشتری ها را کاهش داده اند و اکنون برای فروش قطعات شان به دیگر شرکت ها با مشکل مواجه خواهند شد. به ویژه شارپ که در سال مالی ۲۰۱۲ با دردسرهای فراوانی روبرو بود. و علی رغم دریافت وام های کلان و سرمایه گذاری بزرگ کوالکام، باز هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

اپل قرار است در ماه جاری میلادی گزارش مالی خود را اعلام کند و انتظار می رود اعداد و ارقام فروش آخرین فصل سال ۲۰۱۲ این شرکت را بشنویم. با توجه به اینکه شنیده ها حاکی از عرضه جانشین گلکسی اس سوم سامسونگ در ماه های آینده هستند، انتظار می رود آیفون 5 به زودی با رقابت بسیار سخت تری جهت جلب توجه مصرف کننده روبرو شود.

 

نارنجی

مهدی.میلاد بازدید : 19 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

فروش 30 میلیونی گلکسی S3 تحسین بر انگیز است ولی این فقط بخشی از یک عدد بزرگتر به حساب می آید. سامسونگ امروز اعلام کرد که مجموع فروش خانواده گلکسی S به 100 میلیون دستگاه رسیده.

تنها 2 سال و 7 ماه قبل بود که گلکسی S به بازار آمد. گلکسی S 2 در 20 ماه به فروش 40 میلیونی دست یافت و گلکسی S3 نیز در 5 ماه مرز 30 میلیون و در 7 ماه مرز 40 میلیون فروش را رد کرد. در حال حاضر فروش روزانه گلکسی S3 در حدود 190 هزار دستگاه است، یعنی 500 دستگاه در دقیقه.


مهدی.میلاد بازدید : 29 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پس از اینکه شرکت سونی 2 موبایل Flagship جدید معرفی کردید ، بسیاری از طرفداران Sony Xperia در سراسر جهان می خواستند بدانند که کدام یک از دستگاه ها در کشورشان ظاهر خواهد شد . ما می توانیم برای آن هایی که در خاورمیانه هستند تایید کنیم که Flagship Xperia Z به این منطقه خواهد رفت .




سونی فقط همین اطلاعات را از طریق شبکه تو**یتر اش تایید کرده است . افرادی از شما که به دنبال Xperia ZL بودید نا امید خواهید شد ، چون به نظر می رسد که فقط Xperia Z در خاورمیانه عرضه خواهد شد . هر وقت که ما اطلاعاتی در مورد عرضه این دستگاه ها در قسمت های دیگر جاهان داشتیم ، به شما اعلام خواهیم کرد .

مهدی.میلاد بازدید : 36 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت SamMobile نیز ، سامسونگ Galaxy S III Mini را در رنگهای بیشتری عرضه خواهد شد.

امروز نیز سامسونگ فرانسه نیز ، رنگهای جدیدی از Galaxy S III mini را منتشر کرد.

این 4 رنگ جدید نیز شامل رنگهای خاکستری ، قهوه ای و قرمز و مشكي می باشند.

ضمنا همان طور که می دانید Galaxy S III mini در حال حاضر در رنگهای آبی و سفید سرامیکی عرضه می شوند.

 


                     

 


                  

مهدی.میلاد بازدید : 44 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

این طور که به نظر می رسد ، این خبرهای اولیه در مورد این دو گوشی جدید سونی که در بازارهای مشترک ارائه نمی شوند ، کاملا غلط است.

سونی موبایل نیز در پست توی*یتر خود نیز اعلام کرد که ، که هر دو گوشی نیز در کانادا در دسترس خواهند بود.


همان طور که می دانید هر دو گوشی نیز در نمایشگاه
CES معرفی شدند و دارای مشخصات مشترکی از جمله پردازنده و صفحه نمایش مشابه می باشند.

Xperia Z باریک (7.9mm) و ضد آب می باشد ، اما ابعاد بزرگتری دارد (139 × 71 ).

در حالی که Xperia ZL نیز ضد آب نیست و کمی ضخیم تر (9.8mm) و ابعاد ان نیز کمتر است (131.6 × 69.3).

به هر حالا این چیز خوبی است که سونی به کاربران خود نیز اجازه می دهد که ، مدل های مختلفی را انتخاب کنند.

ضمنا هنوز برنامه ارائه این گوشی در سراسر جهان توسط اعلام نشده است ، هرچند که در خبر های قبل هم مشاهده کردید ، در کشورهایی مانند انگلیس و استرالیا که اشاره شد، هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

مهدی.میلاد بازدید : 50 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
  • گوشی گلکسی اس 2 پلاس که کد I9105  را دارد دارای مشخصات زیر است:

  • اندروید 4.1.2 آبنبات ژله‌ای
  • پردازشگر 2 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز
  • رم 1 گیگابایتی
  • صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر آمولد پلاس
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئویی 1080p
  • حافظه داخلی 8 گیگابایتی
  • مجهز به NFC
  • باتری 1650 میلی آمپری
  • جنس بدنه مشابه جنس بدنه گوشی گلکسی اس 3 (پلاستیک لعاب کاری شده)
  • در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.
مهدی.میلاد بازدید : 43 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

سامسونگ این هفته خبرهایی رو در مورد عرضه OLED TV خمیده منتشر کرده بود و حالا همین ایده را برای گوشی های هوشمند با یک نمونه اولیه از صفحه نمایش های انعطاف پذیر بکار برده است.

صفحه نمایش در امتداد لبه سمت راست گوشی انحنا پیدا میکند و فضای بیشتری را برای نشان دادن محتوا ایجاد می کند. در این دمو، سامسونگ نشان داد که چگونه این صفحه نمایش وقتی با یک کیف پوشانده شده میتواند به کاربران فضایی دهد که پیامهای دریافتی را ببینند و بر روی آنها کار انجام دهند.

 


مهدی.میلاد بازدید : 33 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

پردازنده 8 هسته ای اکسینوس 5 اکتا معرفی شد

به دوران ۸ هسته ای ها برای تلفن ها خوش آمدید. دقایقی قبل شرکت سامسونگ از Exynos 5 Octa پرده پرداری کرد. پردازشگری ۸ هسته ای برای تلفن های هوشمند و تبلت ها.

این پردازشگر از فناوری ARM جدید به نام big.LITTLE processor استفاده می کند. در این فناوری، کارها توسط دو گروه مختلف چهار هسته ای انجام می شود. یکی بر پایه ARM Cortex A15 برای عملیات های سنگین و دیگری بر پایه Cortex A7 برای کارهای معمول.

بنابراین پردازشگر سرعت و توانایی خودش را بر اساس نیاز تنظیم خواهد کرد. سامسونگ می گوید توانایی پردازش سه بعدی این پردازشگر برای بازی ها دو برابر تمام پردازشگرهای موجود در بازار است.

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد Exynos 5 Octa ارایه نشده اما به زودی باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم.

 


theverge

مهدی.میلاد بازدید : 29 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

ایا نوکیا تجارت موبایل خودرا به مایکروسافت و هواوی میفروشد؟

LumiaLumiaBGR.com

به نظر می‌رسد بالاخره نوکیا با تلفن هوشمند لومیا 920 توانست خود را قدری از بحران دور کند و نظر برخی از مشتریان را به سمت محصول خود جلب نماید. اما به اعتقاد موسس Keepskor و نویسنده فوربس، تلاش‌های اخیر نوکیا آنقدر تاثیر کمی داشته‌اند که مشکلات مالی این شرکت در سال 2013 نیز به قوت خود باقی خواهند ماند و به همین دلیل امسال احتمالا شاهد یک قرارداد بسیار بزرگ در صنعت موبایل خواهیم بود و طی آن نوکیا بخش موبایل خود را به فروش خواهد رساند. شما چقدر با این پیش‌بینی موافق یا مخالفید؟

به اعتقاد Keeskor و Forbes، نوکیا امسال نیز از بحران خارج نخواهد شد و به همین دلیل مجبور به فروش تجارت موبایل خود می‌شود. علاوه بر این، بسیاری از تحلیل‌گران دیگر بازار نیز اعتقاد دارند که امسال نوکیا بخش تلفن هوشمند خود را خواهد فروخت تا بر روی ارائه سرویس‌های نرم افزاری تمرکز کند.

تریستان لویس از فوربس می‌گوید:

شُک بزرگ سال 2013 جدا شدن بخش موبایل نوکیا از این شرکت است، نوکیا بخش موبایل خود به همراه زیرساخت‌های مربوط به آن را به شرکت هواوی خواهد فروخت تا برروی نرم‌افزار و سرویس‌های خود متمرکز شود. از آنجایی که نوکیا برروی ویندوز فون 8 قمار بزرگی نموده و نتوانسته آنطور که باید و شاید سهم بازار کسب کند، شاهد رقابت مایکروسافت و هواوی برای تصرف بخش موبایل نوکیا خواهیم بود، در همین راستا مایکروسافت بخش تلفن هوشمند نوکیا را تصاحب خواهد کرد و هواوی نیز باقی فناوری‌های مخابراتی نوکیا را از خود می‌کند.

نوکیا 6 فصل پشت سر هم را با ضرر طی نموده و برای خروج از بحران تنها به یک معجزه نیاز دارد. پیش از این در سال 2011 شاهد شایعاتی مبنی بر مذاکره نوکیا با مایکروسافت برای فروش تجارت موبایل خود به غول نرم‌افزاری دنیا بودیم که البته کمی بعد توسط دو شرکت تکذیب شد.

نظر شما در رابطه با این تفکر چیست؟ آیا نوکیا تجارت موبایل خود را به شرکت‌های مایکروسافت و هواوی می‌فروشد؟ یا سری جدید لومیا امسال فروش اعجاب انگیزی را تجربه خواهند کرد و نوکیا را به یکباره نجات خواهند داد؟ آینده نوکیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مهدی.میلاد بازدید : 29 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
نوکیا ورود به دنیای اندروید را محتمل دانست: زنگ خطری به مایکروسافت

روابط بین کمپانی نوکیا و مایکروسافت در حال حاضر بد نیست اما قطعاً آن طور که به نظر می‌رسد هم خوب نیست. نوکیا به سرعت سیستم عامل ویندوز فون را برای گوشی‌های جدیدش انتخاب کرد و قمار بزرگی برروی سیستم‌عامل مایکروسافت کرد و محصولات خوبی نیز روانه‌ی بازار نمود اما با توجه به موفقیت چشمگیر اندروید، شاید این کمپانی فنلاندی نیز در آینده به سمت استفاده از اندروید حرکت کند. در ادامه مطلب می‌خواهیم تحلیلی از وضعیت روابط نوکیا و مایکروسافت داشته باشیم و سخنان مدیر عامل نوکیا در رابطه با احتمال گرایش به سمت اندروید مورد بررسی قرار دهیم.

مهدی.میلاد بازدید : 19 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
بعد از NVIDIA امروز نوبت کوآلکام بود تا خودی نشان دهد.

به گزارش جی اس ام کوآلکام امروز نسل جدید پردازشگرهای خود یعنی سری Snapdragon 800 و 600 را معرفی کرد.

Snapdragon 600 شامل 2 تا از جدیدترین هسته‌های Krait 300 است که سرعتی برابر 1.9 گیگاهرتز را به همراه دارند، GPU آن نیز Adreno 320 است که نسبت به S4 سرعت آن کاهش پیدا کرده است. این پردازشگر مخصوص گوشی‌های ارزان قیمت و سطح متوسط بازار است.

اما اگر به دنبال پردازنده سریعتری هستید باید به Snapdragon 800 توجه کنید. این پردازنده شامل 4 هسته Krait 400 است که سرعت خارق العاده 2.3 گیگاهرتیز را به همراه دارند، همچنین یک GPU جدید Adreno 330 که گفته می‌شود از Adreno 320، پنجاه درصد سریعتر است در کنار آن قرار گرفته است.

Snapdragon 800 در اواسط سال و 600 در سه ماهه دوم سال به بازار ارائه خواهند شد.

بامعرفی این پردازنده‌های جدید سال آینده شاهد سوپرفون‌هایی خواهیم بود که از امکانات خیلی زیادی برخوردار خواهند شد.

مهدی.میلاد بازدید : 28 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

امروز قصد داریم دو غول دنیای ویندوزفون یعنی Lumia 920 و HTC 8X را با یکدیگر مقایسه کنیم.

این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوت‌هایی وجود دارد که شخصیتی جداگانه را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

امروز نمی‌خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می‌خواهیم یک مقایسه بین آن‌ها انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه‌ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع می‌کنیم...

مهدی.میلاد بازدید : 21 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)
ویندوز فونویندوز فون

بالاخره پس از حرف و حدیث‌های بسیار پیرامون قطع دسترسی کاربران ویندوز فون به نقشه گوگل (Google Map)، به نظر می‌رسد که این سرویس مجدداً در اختیار این دسته از کاربران قرار خواهد گرفت. گوگل اعلام کرده که در حال آماده‌سازی بستر لازم برای کاربران ویندوز فون و مرورگر پیش‌فرض آن – یعنی اینترنت اکسپلورر – است.

مهدی.میلاد بازدید : 20 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)
iPhone MiniiPhone Mini

شایعات تازه‌ای فضای مجازی را پر نموده که به یک آیفون کوچک و ارزان اشاره دارند. براساس این شایعات اپل برای مقابله با سامسونگ و کنترل بازار تلفن‌های هوشمند، قصد دارد تا یک آیفون کوچک و ارزان را روانه بازار کند، تلفنی که از آن با نام iPhone Mini یاد می‌شود و قرار است با قیمت گذاری مناسب سهم بازار بزرگی را بدست آورد.

مهدی.میلاد بازدید : 32 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

سال 2012 با تمام نشیب و فرازها به پایان رسید در این سال گوشی‌های زیادی معرفی و به بازار عرضه شدند اما تنها چند گوشی بهترین اسمارت فون‌های بازار بودند، در جی اس ام ما بر طبق نظر کارشناسان جی اس ام و با توجه به آراء وبسایت‌های معتبر دنیا این رتبه بندی را انجام دادیم. در اینجا می‌توانید 10 گوشی‌ برتر 2012 را به انتخاب جی اس ام مشاهده کنید.

مهدی.میلاد بازدید : 256 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از Samsung Benelux ، سامسونگ سخت مشغول تعمیر مشکل "مرگ ناگهانی" گلکسی اس 3 است.


بسیاری از دیوایسهای گلکسی اس 3 بخاطر یک باگ از کار افتاده اند. سامسونگ گفته آپدیتی را بزودی برای این گوشی هوشمند منتشر خواهد کرد. سامسونگ همچنین درباره کد HTML برای ریست دیوایس های سامسونگ خبر داده و گفته که دیگر این کار ممکن نخواهد بود.


از اوایل دسامبر، سامسونگ شروع به آپدیت گلکسی اس 3 به اندروید 4.1.2 کرده است. گوشی هوشمند گلکسی اس 3 پر فروش ترین گوشی این شرکت در تمام ادوار است.

سامسونگ بیش از 30 میلیون دیوایس گلکسی اس 3 فروخته است. نسل بعدی سری اس گلکسی که احتمالا گلکسی اس 4 خواهد بود، در نیمه اول سال 2013 معرفی خواهد شد.

 


مهدی.میلاد بازدید : 22 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

سامسونگ تایید کرد که چند تلفن مجهز به تایزن را امسال وارد بازار می‌کند

سامسونگ تایید کرد که چند تلفن مجهز به تایزن را امسال وارد بازار می‌کند

سامسونگ تایید کرد که امسال بیش از یک تلفن هوشمند مجهز به سیستم‌عامل تایزن را وارد بازار خواهد کرد. تایزن یک سیستم‌عامل متن باز (Open Source) مبتنی بر لینوکس است که دو شرکت اینتل و سامسونگ در پیش‌برد و توسعه آن کمک می‌کنند. حال به پاسخ این پرسش نزدیک می‌شویم که آیا تصاحب موتورولا توسط گوگل باعث شده تا سامسونگ از اندروید فاصله بگیرد؟

مهدی.میلاد بازدید : 26 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

GSMArena دارای بانک عظیمی از اطلاعات و بررسی تمامی مدل های تلفن های هوشمند می باشد. می توان این اطلاعات را آنقدر کامل دانست که بتوان از آن به عنوان یک مرجع برای تعیین کردن مشهورترین های سال استفاده نمود. به هر حال این وب سایت اقدام به انتشار لیستی از ۱۰ اسمارتفون مشهور سال ۲۰۱۲ کرده است. نحوه محاسبه شهرت آنها تعداد دفعات مشاهده اطلاعات این اسمارت فون ها در طول سال ۲۰۱۲ در وب سایت GSMArena می باشد. خب با هم این لیست را مرور خواهیم کرد.

رتبه اول اسمارتفون گلکسی اس ۳ با ۲۰.۱ میلیون بازدید می باشد که این اسمارتفون رتبه چهارم را نیز برای مشهورترین اسمارتفون در تمام دوره ها (از ابتدا تا کنون) برای خود رقم زده است.

رتبه دوم برای سونی Xperia S می باشد که اولین اسمارتفون ۲ هسته ای بین المللی شرکت سونی نیز می باشد. بازدید از مشخصات این اسمارت فون ۱۰.۱ میلیون بار می باشد.

رتبه سوم برای HTC One X می باشد و آمار این اسمارت فون نشان از ۸.۳ میلیون بازدید دارد.

رتبه چهارم برای نوکیا PureView با بازدیدی بالغ بر ۷.۸ میلیون می باشد.

رتبه پنجم مربوط به شرکت اپل و آیفون ۵ می باشد که تا به امروز بازدید ۷.۴ میلیون عددی را تجربه کرده است. البته در یک فرصت کوتاه که تا به امروز داشته است.

رتبه ششم به گلکسی نوت ۲ رسیده است و بازدیدی ۷ میلیونی را تجربه کرده است. البته این فبلت هم مانند آیفون ۵ زمان زیادی را نداشته است تا خود را به رتبه ای بالاتر برساند.

رتبه هفتم برای Galaxy Y Duos با ۶.۵ میلیون بازدید

رتبه هشتم برای شرکت سونی با اسمارتفون Xperia U با ۶.۴ میلیون بازدید

رتبه نهم برای نوکیا Nokia Asha 311 با ۵.۱ میلیون بازدید

و در نهایت رتبه دهم برای عضو دیگری از خانواده گلکسی و مربوط به Galaxy Ace Plus با ۴.۹ میلیون بازدید می باشد.

 

gsmarena



مهدی.میلاد بازدید : 23 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

اولین نشانه های آیفون ۶ و سیستم عامل iOS 7 دیده شد. به گفته وبسایت The Next Web که این اطلاعات را توسط  چندین دولوپر یا توسعه دهنده بدست آورده، دستگاهی که در حال حاضر توسط اپل تست می شود با نام iPhone6,1 شناخته می شود (در مورد آیفون ۵ هم به همین صورت بوده است، یعنی شناسه iPhone5,1). برروی این دستگاه نیز iOS 7 درحال اجرا بوده است.

این منابع چندین لاگ مربوط به دولوپرها را ارائه داده اند که در این لاگ ها آی پی آدرس مربوط به این شرکت (اپل) وجود دارد و نشان میدهد که این شرکت در حال تست این محصولات می باشد. علیرغم این اطلاعات نچندان زیاد، این منابع براساس دریافتی های خود همچنین اعلام کرده اند که اپل بزودی ویژگی ها و امکانات iOS 7 را تکمیل می نماید.

وبسایت The Next Web اشاره می کند که IP های اشاره شده همگی درست و قانونی هستند، هر چند هنوز هیچگونه اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده است.  منتظر خبرهای بیشتر در این زمینه باشید.

 



slashgear

مهدی.میلاد بازدید : 32 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
وقتی یک گجت جدید را برای خرید زیر نظر می گیرید، یکی از اولین چیزهایی که نگاه شما را به آن خیره می کند طراحی اش است. طراحی به معنای جلوه ظاهری آن در چشم شما و حسی که با لمس آن به شما دست می دهد. به بیان دیگر، طراحی یک محصول جزو ویژگی های کلیدی آن است و کمپانی های سازنده تلفن و تبلت هم از این حقیقت آگاه هستند.

به خاطر همین اهمیت، سایت PhoneArena در بین مطالب خود به مناسبت پایان سال میلادی، برنده های این بخش را نیز در دو دسته تبلت و تلفن هوشمند اعلام کرده. شما در ادامه مطلب با رتبه های 1 تا 3 این دو دسته بندی آشنا خواهید شد. خوب است که نظرات خودتان درباره برنده ها و البته دستگاه های شایسته دیگری را که در ذهن دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تلفن های هوشمند

oneS-jpg.jpg

مهدی.میلاد بازدید : 29 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Android Central

 

شرکت سامسونگ آمار فروش اسمارت فون یا فبلت گلکسی نوت ۲ در کره جنوبی را منتشر کرد. این شرکت بعد از اینکه گزارش داد بیش از ۵ میلیون از این محصول خود را تنها ۲ ماه در سرتاسر دنیا فروخته است، حال اعلام میکند که تنها در کشور کره جنوبی حدود ۱ میلیون دستگاه عرضه کرده است.

مهدی.میلاد بازدید : 34 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

winners-and-losers-2012-tech-0

 

وبسایت معتبر Pocket-lint به تازگی لیست برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۲ میلادی را منتشر کرده است. بطور کلی سال ۲۰۱۲ سال خوبی هم برای تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان بود، اما باز هم مواردی بودند که در این سال خود را بهتر نشان داده و برنده واقعی بودند و همینطور مواردی که آنطور که انتظار میرفت قدرتمند عمل نکردند. در ادامه با برندگان و بازندگان سال ۲۰۱۲ آشنا می شوید.

 

مهدی.میلاد بازدید : 31 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

اکنون دیگر وقت آن رسیده بپرسیم آیا هیچ شرکت تکنولوژی مطرحی را می شناسید که در راهروهای دادگاه با سامسونگ دست به یقه نباشد؟ روز جمعه گذشته شرکت LG Display که بخش اعظم سهام آن در اختیار صنایع ال جی الکترونیکز (تولید کننده محصولات اندرویدی) است، اعلام کرد با اقامه دعوا در دادگاه کره جنوبی به دنبال ممنوعیت فروش تبلت گلکسی نوت 10.1 در این کشور است. 

این کارخانه تولید کننده پنل های نمایشگر ادعا می کند تبلت سامسونگ سه مورد از پتنت های آنها در زمینه تکنولوژی های صفحه نمایش را نقض کرده است. ال جی دیسپلی همچنین با این کیفر خواست به دنبال دریافت خسارت ۱ میلیارد دلاری از سامسونگ دیسپلی به دلیل نقظ پتنت ها و حضور گلکسی نوت 10.1 در بازار است. 

ال جی دیسپلی در بیانیه خود می گوید: «از طریق این دادخواست ال جی دیسپلی به دنبال توقف کامل فروش، تولید و واردات این محصول متخلف سامسونگ است.» 

گفته می شود این دادخواست ال جی، پاسخی به شکایت هفته گذشته سامسونگ از این شرکت و طرح ادعای نقض ۷ پتنت LCD سامسونگ توسط شرکت ال جی است. رئیس ال جی دیسپلی گفته بود: «شنیده ایم که سامسونگ دیسپلی آخرین شکواییه اش را به دادگاه داده. بعد از مطالعه اسناد، مقابله به مثلی را ترتیب خواهیم داد.»

مهدی.میلاد بازدید : 42 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

 

بهترین برنامه‌های اندرویدی برای گوشی هوشمند یا تبلت شما

 

 

 

 

روزگاری گوشی‌های اندرویدی ابزاری حرفه‌ای در دست خوره‌های کامپیوتری بود و آنها می‌توانستند از آن استفاده کنند، اما امروزه در دست هر کودک و بزرگسالی می‌توانید محصولی را بیابید که نشان سبز رنگ دوست‌داشتنی اندروید را یدک می‌کشد. حال چطور می‌توان از این گجت‌ها کمال بهره را برد و تمام پتانسیل‌های آن را به کار گرفت؟

مهدی.میلاد بازدید : 30 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

در نظرسنجی انجام شده از ۲۴هزار مصرف کننده، میزان رضایت مندی مصرف کنندگان آنلاین اپل در ایام کریسمس و عید شکرگذاری، به پایین ترین میزان خود طی ۴ سال گذشته رسیده است. به گفته Forsee اپل طی تعطیلات پایان سال جاری میلادی از لیست ۵ شرکت برتر از نظر میزان رضایت مندی مصرف کنندگان آنلاین هم خارج شده است.

امتیاز سال ۲۰۱۲ این شرکت ۸۰ از ۱۰۰ اعلام شده که ۳ درجه کمتر از امتیاز سال گذشته اپل است. این در حالی است که آمازون با کسب ۸۸ امتیاز از ۱۰۰ توانسته در صدر لیست میزان رضایت مندی مشتریان آنلاین قرار گیرد. این امتیاز بندی بر اساس «درخواست کالا، کارکرد وب سایت و کیفیت محتوای وب سایت» اندازه گیری می شود.

لری فریید، مدیرعامل و رئیس Forsee می گوید: «امسال مشاهده کردیم که حتی برخی از بزرگترین شرکت ها هم اگر بینش رضایت مندی مشتری را از دست دهند، در خطر هستند. رضایت مندی با تجربه کاربری مشتری، هنگامی که به درستی سنجیده شوند، یکی از مهمترین پیشگوهای موفقیت آینده خواهد بود. این چیزی است که آمازون به وضوح آن را دریافته است. اپل هم از تمرکز معمول خود بر تجربه کاربری مشتریان لغزش داشته است. دل و جی سی پنی هم به نظر می رسد که در یافتن راه شان سردرگم شده اند. و این همان چیزی است که آنها را در برابر رقبا به شدت آسیب پذیر می گرداند.»

مهدی.میلاد بازدید : 26 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

شایعات در مورد پرچمدار آینده سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S IV در حال انتشار است و مطمئنا تا روز معرفی آن هم ادامه پیدا خواهد کرد. اسمارت فونی که انتظار می رود در ماه آوریل سال آینده میلادی رونمایی شود، ممکن است همانند دستگاههای نوت دارای S Pen باشد.

براساس خبرها و شایعات منتشر شده، در Samsung Galaxy S IV از چیپ ست قدرتمند Exynos 5440 که پردازنده ای ۴ هسته ای است استفاده خواهد شد، تراشه ای که هسته های سی پی یو آن یا از تکنولوژی ۲۸nm high-K metal gate بهره می برند یا معماری ARM BIG LITTLE، روشی که با استفاده از آن مقدار مصرف انرژی به اندازه سی پی یوهای A7 می رسد و کارهایی به قدرت هسته های A15 انجام خواهد شد.

یکبار دیگر نیز اعلام شده که صفحه نمایش آن ۵ اینچی فول اچ دی آمولد و دوربینش ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. همچنین ضخامت این محصول سامسونگ نیز ۹.۲ میلیمتر عنوان شده است. یکی از دلائلی که ضخامت آن بیش از گلکسی اس ۳ می باشد، وجود قلم یا S Pen است. منتظر خبرهای بیشتر در مورد این اسمارت فون زمینه باشید.

 

 

gsmarena




مهدی.میلاد بازدید : 111 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

آیفون-jpg

 

انتظار می رود که اسمارت فون آیفون ۵ اپل رکورد تمامی آمار فروش در فصل تعطیلات را بشکند، اما هر چقدر که این اسمارت فون بیشتر و بیشتر فروش می کند، ظاهرا کاربران بیشتری نیز به این نتیجه می رسند که آیفون قبلی (آیفون ۴ اس) به مراتب مستحکم تر و مقاوم تر از آیفون ۵ است.

کاربران می گوید با فشار بیشتر به این اسمارت فون، بدنه آلمونیومی آن به طرز عجیبی خم می شود. شاید بعضی از کاربران فراموش کرده اند که این اسمارت فون ۴ اینچی باریک درون جیب پشتی آنهاست و بدون توجه به آن نشسته اند. فشار ایجاد شده بر دستگاه مطمئنا زیاد خواهد بود، ولی آیا فشار در حدی است که بدنه دستگاه را خم کند؟




مهدی.میلاد بازدید : 33 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

2012-11-21-10-32-46-samsung-logo - Copy

 

سایت SamMobile این تأیید را به دست آورده که هم اکنون پرچمدار جدید سامسونگ، GT-I9500 و مدل LTE آن GT-I9505 در حال تست هستند. از طرفی این تلفن هوشمند می تواند اولین تلفن برخوردار از سیستم عامل TIZEN باشد زیرا پیش تر این کد در رابطه با یک تلفن در حال توسعه سامسونگ دیده شده بود.

یک احتمال دیگر نیز این است که سامسونگ شماره مدل نسل بعدی محصولات خانواده گلکسی S را تغییر داده باشد. در کره، اعتقاد دارند که عدد 4 مایه بدبیاری است و اگر تحقیقی کنید خواهید دانست که سامسونگ هرگز در کد محصولات پرچمدارش از این عدد استفاده نکرده. بنابراین با توجه به اینکه گلکسی S3 دارای کد I9300 بود شاید گلکسی S بعدی فاقد عدد 4 باشد!

به هر حال نکته مهم در این بین، این است که سامسونگ اولین تست های نرم افزاری پرچمدار جدیدش با سیستم عامل تیزن یا اندروید را شروع کرده. به احتمال زیاد، این تلفن هم اندرویدی خواهد بود ولی چنانچه با نام گلکسی S5 معرفی شد، تعجب نکنید چون کره ای ها با عدد 4 رابطه خوبی ندارند.

منبع :

مهدی.میلاد بازدید : 34 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

2012-11-21-10-32-46-samsung-logo - Copy

 

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، انتظار می رود که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ حدود نیم میلیارد گوشی تلفن همراه عرضه نماید که از این تعداد حدود ۳۵۰ میلیون عدد اسمارت فون می باشد. این پیش بینی براساس اطلاعات بدست آمده از منابع داخلی این شرکت منتشر شده است.

همچنین تخمین زده می شود که در سال آینده (۲۰۱۳) درمجموع حدود ۸۶۰ تا ۹۰۰ میلیون اسمارت فون عرضه شود که بر همین اساس، این تولید کننده کره ای به تنهایی حدود ۴۰ درصد از سهم بازار اسمارت فون ها در سطح جهان را در اختیار خواهد داشت.

بعضی منابع ناشناخته اشاره ای به استراتژی سامسونگ در فروش نیز داشته اند، آنها اعلام می کنند که سامسونگ با ترویج دو پرچمدار خود یعنی amsung Galaxy S III و Samsung GALAXY Note II سعی در سرپا نگه داشتن و استقبال کاربران از محصولات سطح متوسط خود دارند، بدین معنی که سامسونگ برای فروش و استقبال کاربران از محصولات سطح متوسط خود، بخوبی از دو پرچمدار خود بهره می برد.

در حالیکه سامسونگ در حال گسترش لیست اسمارت فون های خود می باشد، بعضی شرکت ها مانند HTC, LG, Motorola و RIM در حال کاهش تولید خود در مورد اسمارت فون های سطح متوسط ، برای قدرتمند نگه داشتن پرچمدارهای خود می باشند.

تولید کنندگان دیگری همانند Sony Mobile, ZTE, Huwai و Lenovo نیز سیاست عرضه طیف گسترده ای از اسمارت فون ها را در پیش گرفته اند.

منبع :

phonearena

 

مهدی.میلاد بازدید : 31 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

وب سایت ژاپنی  MacOtakaraگزارش داده که نسل پنجم آی‌پد در راه است و در ماه مارس (اسفند ماه) معرفی خواهد شد اگر این اتفاق بیافتد درست 5 ماه پس از ارائه نسل چهارم، اپل سری 5 آی‌پد را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش جی اس ام این تبلت طراحی دقیقا مانند آی‌پد مینی خواهد داشت و مطمئنا از آی‌پد نسل چهارم سبک‌تر و باریک‌تر خواهد بود.   گفته می‌شود در کنار معرفی آی‌پد نسل چهارم اپل در فکر آماده کردن نسل بعدی آی‌پد مینی نیز خواهد بود و انتظارها بر این است که آی‌پد مینی با صفحه نمایش 7.9 اینچی به صفحه نمایش رتینا و پردازشگر سریعتر  A6X مجهز خواهد بود.

 

منتظر آیپد 5 در مارس 2013 باشید

 

به نظر می‌آید که اپل قصد دارد سیکل معرفی گجت‌های خود را از هر یکسال به هر 6 ماه تغییر دهد که به نظر می‌آید با این سرعتی که پیشرفت تکنولوژی به خود گرفته است کار زیاد اشتباهی هم نباشد در حالی که بسیاری از رقبای اندرویدی اپل اینکار را انجام می‌دهند.

 

بنابراین اگر قصد خرید آی‌پد نسل چهارم را دارید شاید بهتر باشد کمی صبر کنید تا ببینید اپل نسل پنجم این تبلت پر طرفدار را معرفی خواهد کرد یا خیر.

 

منبع: Appleinsider

مهدی.میلاد بازدید : 77 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

وبسایت معتبر The Next Web به تازگی لیست ۶ عدد از بهترین تلفن های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده است. در تهیه این لیست ویژگی های مختلفی از جمله  طراحی , امکانات  و … توسط کارشناسان این وبسایت در نظر گرفته شده است



مهدی.میلاد بازدید : 41 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

امروزه اسمارت فون ها در اندازه های بسیار متنوعی عرضه می شوند و اکنون دیگر سخت است بگوییم که چه اندازه ای واقعا بزرگ است و چه اندازه ای مناسب به نظر می رسد. خب، حداقل هواوی چندان نگران اندازه تلفن هایش

نیست و به تازگی اعلام کرده که در CES 2013 با یک اندرویدی 6.1 اینچی 1080p حضور خواهد یافت. البته ریچارد یو، مدیر بخش ابزارهای همراه هواوی اینقدر کم حوصله است که نتوانسته دو هفته (شروع CES) برای

رونمایی اسمارت فون جدید صبر کند و روز گذشته در فروشگاه هواوی در گوانگژو چین آن را برای حاضران به نمایش گذارده است.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین اسمارت فون از دیدگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 8,285